Zákazník je vždy povinen zkontrolovat neporušenost původního obalu a obsah zásilky již při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zboží .
Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje ji přímo u dopravce (pošty). Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu. Na pozdější reklamaci vady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled a tyto reklamace budou zamítnuty.
Spolu se zásilkou obdržíte daňový doklad. Stane-li se, že u zásilky chybí, obraťte se neprodleně na našeho pracovníka, a to nejlépe na e-mailovou adresu info@tepostop.cz, popř. telefonicky v pracovní dobu.
Odeslání objednávky je závazné!
Vaše objednávka bude vyřízena nejdéle do pěti pracovních dnů.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Veškeré obchodní vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem se řídí platnou legislativou, především Zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
Zboží je možné uhradit několika způsoby: